pondělí 13. května 2024

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně.

Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utkvělá myšlenka je cesta domů. Ale to ještě nejde. Takže trpíme oba....

Mluvila jsem i s jeho diabetoložkou, to je jediný lékař v této nemocnici, o kterém bych mohla říct, že se známe maličko víc. Byla moc hodná, ale moc optimismu do mne nevlila....

Včera mi taky večer volala i Uršula, to je povaha, která si nebere "servítky" a měla se mnou delší řeč.  O panu Há, kterého zná stejně dlouho jako já, o mně a mém "ochranitelském a pečovatelském" vztahu k němu. O tom, že je to vše dobré věnovat se někomu na 100 %, ale musím prý taky myslet na sebe. Má pravdu, ale je to strašně těžké, ta bezmoc, když nemůžete pomoct....a chtěli by jste....

Tak jsem se po dnešním hovoru s paní doktorkou/diabetoložkou rozhodla na dopoledne jít z bytu pryč. Našeho pěkného, vymydleného a momentálně napůl prázdného.

Jela jsem do města, do Katedrály sv. Václava. Nejsem věřící, nemodlila jsem se, ale jen v mysli nasávala z ticha a velebnosti místa sílu do dalších dní. Oči mi klouzali po všech těch symbolech víry, ale vím moc dobře, že nic člověku nepomůže, jen věřit v sama sebe a své bližní.Je to pro mne těžká doba, přeju si, aby dneska odpoledne, až otevřu dveře pokoje, bylo líp.....

                     Kostel Sv. Anny.


A hned vedle monumet gotiky.....








Cesttou domů jsem nakoupila několik maličkostí.

Odpoledne jdu za panem Há, sejdeme se tam asi zase i s dcerou. Uvidíme.
Snad už bude líp.

Píšu dneska pro mnohé i nezajímavé věci, ale nebudu-li psát a vykonávat své rituály, nikdy už líp nebude....mně.

Klidný den a pevné zdraví všem
💖💗❤💙💚💛💜




1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...včera večer

 zase byly pěkné bouřky, kdesi nedaleko. Dneska jsem četla a viděla i v TV něco málo o obci  Šišma  na přerovsku. To je kousek od nás při po...