sobota 4. května 2024

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama.....

Dopletla jsem včera  přízový svetřík Peacock Tee, ale budu ještě připlétat cca 8 cm lem na menších jehlicích. Nechci ho moc dlouhý k sukni, ale ještě to udělám, aby se to dole víc "stáhlo". Ale už ho pak fotit nebudu.


Pleteno z příze Line od Vlněných sester. Barva bílé kafe.
Od návodu jsem se na konci maličko odklonila, pomocí zkrácených řad jsem udělala delší zadní část. Návod moc pěkný a srozumitelný, vzorky já dělám spíš podle grafiky než jednotlivých řad vypsaných slovem.
A už mám nahozeno na jiný od stejné pletařky, jinou barvu...
Abych se vyvarovala utaženého otvoru pro hlavu, nahazuji oka na dvě jehlice, klidně i jiné velikosti, tu druhou pak vytáhnu, spojím konce a pletu dokola.


💙💚💜

Dneska jsem spala část noci v posteli, tzn. vleže. Ale nic moc, dneska mě to bolí víc než včera, takže preventivně dneska zase v křesle.

Četla jsem si maily, zprávy, koukala na několik nových oblíbených videí. Nic mě ale nakleplo tak, jako článek Miliardové škody vinařů a ovocnářů, kde kromě výčtu škod a prohlášení zemědělců/pěstitelů vypíchli i ironickou poznámku pana Kalouska.
Vzhledem k tomu, že žiju desetiletí s ironikem, není mi tento způsob vyjadřování cizí a protivný....

„Českých ovocnářů je mi upřímně líto. Opravdu se s nimi ale máme finančně podílet na jejich ztrátě? Riziko jarních mrazů je na 50. rovnoběžce riziko známé. Podnikatel ho podstupuje vědomě a dobrovolně, je to jen jeho odpovědnost, nikoliv naše. Kapitalizace zisků a socializace ztrát je mix, který se mi nelíbí,“ napsal.

„Právě jsem se vrátil z prohlídky mých plantáží ananasu v údolí řeky Lužnice. Všechno to zmrzlo. Nezoufám, neb ministr mi z vašich peněz jistě pomůže. Nejdůležitější ze všeho je potravinová soběstačnost. A já vám za vaše peníze zajistím ananasovou soběstačnost,“ pokračoval Kalousek.



Protože pořád se někomu něco refinancuje, není sníh, tak platíme vlekařům, nesmí se do hospody, tak to hospodským vynahradíme ze státního, atd, atd.
Něco jiného jsou katastrofy typu náhlé... povodně, hurikány, oheň v rezervacích apod. 

Tak jdu radši něco dělat v domácnosti.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...