neděle 23. února 2020

...začátek mokré neděle,

není sice pro tohle roční období typické, ale....Voda je voda, jedno zda sníh nebo déšť, tak jen houšť a větší kapky.


Rozkvetla mi orchidejka, jako vždy nenápadně za záclonou, nestačila jsem zase stvol podepřít, minule jsem ho při rovnání ulomila, tak radši nic nedělám a jen se raduji a kochám.


Dneska mi podmračeno a déšť nevadí, dala jsem si den klidu v bytě. Rozjela jsem poprvé v životě další "projekt", chci dát na sbazar ke koupi dětskou židličku a asi jako dar  krabici s pomůckami na paličkování. Je mi to líto, ale paličkování není pro mne to pravé, nejsem tak trpělivá a pečlivá....bohužel. I já dostala vše od kolegyně Aleny v práci, po její šikovné mamince, která odešla tak brzy.... Často na ní vzpomínám, mám od ní i paličkovanou baletku, zarámovanou jako obrázek, taky jde do Olomouce s námi, samozřejmě. 
A náš nový byt, byť 3+1, má plochu skoro jako náš 2+1 a ještě k tomu to daleké stěhování. Proto ta dilemata. Promýšlím, Co a KOLIK věcí s sebou přestěhujeme. Nejradši bych všechno, ale pokusím se o velkou část, hihihihi.
Musím se třeba rozloučit s kulatým stolem a židlemi, v novém je užší  jídelní prostor. Kulatý stůl je moc pěkný, ale zabere víc místa....Jak ale řekla dcera, kulaté háčkované ubrusy můžeš dát, s dobrým podkladem, i na čtverec či obdélník.....

Mladí odjeli na hory, ale sníh je tam jen na sjezdovce a v noci i tam mělo pršet. Jsem zvědavá, jak se mají. Fotku poslala jen jednu, zatím, z večeře....Jedlá Simonka vlevo, vedle ní šťoural v jídle Ondra. Jak jedlí jsou synci od kamarádky Jany, to jsem zatím nevypátrala, hihihi.😁


Pan Há kouká na nějaké zimní sporty v TV, já peru, pro mne typicky v neděli, když "odpočívám". Dneska k obědu uzené a fazolový salát, čočku jsem ve špajzu našla jen červenou....

A ještě něco, koukáte taky na Peče celá země ? Já ano, držím palce své favoritce Petře Bududub, kterou sleduji už nějaký rok na blogu i instagramu.....Takže, finále se plíživě blíží a všichni jsou moc fajn a sympatičtí, držím JÍ palce.....

                                                                           💗😀

                                                             Klidnou neděli všem.
                                                 A díky za vaše nakouknutí ke mě.
                                                              💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...