středa 12. února 2020

...a už je zase středa,

den, půlící pracovní týden na polovinu.....💗
Což nás už se netýká.😐

Dneska mi dcera poslala fotky s maskami na školkovém karnevalu....Naše ovečka a výpravčí podruhé a naposledy. Jak nám vyrostl ze sáčka....hihihi.


Venku je dneska zimně ledovo, na kopcích i horách sníh, tady ve městě jen okolo chodníků a silnice, navátiny od větru.
Dneska k obědu houbová omáčka s knedlíkem, pan Há šel pro smetanu....Já jsem ještě rýmová, mám to všechno v očích. Tak jsem pro změnu uklidila skříň panu Há, dva pytle jsem vyhodila, honem, honem, než přijde, hihihi. Je to pán ze staré školy, .......co je doma, to se počítá....a košile 20 let stará mu připadá nová.....
Jdu zavolat mojí mamince.....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...