úterý 11. února 2020

...z neustálého

střídání počasí, vln deště a po chvíli zase slunce.....a silného větru....mě bolí hlava a na nic se nemůžu soustředit, nemůžu si déle číst ani koukat na TV.

Takhle bylo brzy ráno.....
Na Milešovce, nejvyšší vrcholek za břízou skoro uprostřed obzoru, byla v té době nejvyšší rychlost větru v ČR, přes 100 km/hod.


Teď už je zase nebe plné tmavých vysokých mraků. Na té druhé fotce je vidět, jak se blíží od Krušných hor a jak já říkám, z Německa.

Tak se dívám na krátká videa na You Tube, přečetla jsem si oblíbené blogy a snažím se nedat hlavě moc zabrat.
A zase jsem objevila něco, co tedy já osobně nikdy dělat nebudu, ale zaujalo mě to.
První video....příprava a vypnutí látky, druhé video, první stehy a jak na TO. Třetí už začíná využívat korálky a flitry...atd.



                                         

Tak to by bylo, rychlokurz vyšívání na rámu, hihihi. Příště zase něco jiného.Pro mne objevného.

                                                                    Hezký den všem.

                                                                             💗

1 komentář:

  1. Milko,u nás je počasí podobné.Střídá se zatažená obloha,ta je víc,ale včera na chvíli vykouklo sluníčko.U nás vichr tolik neřádil,ale slyšela jsem,že na Milešovce to bylo nejsilnější.
    Videa s různými ručními pracemi a i jiné na Youtube ráda sleduji.Hledám tam návody na háčkování i vaření.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...