pátek 21. února 2020

...celou zimu

je teplo a teď, když potřebuju dělat něco na domku....je náhle zase zima. Jako chladno.
Naše "věc" se blíží k závěru první třetiny kulového blesku....

Byli jsme celé dopoledne v chladu a zimě, potom na obědě u mojí maminky a před chvílí jsme přijeli domů.
Pan Há sleduje sport, biatlon ????? snooker ????, nevím, a rozmrzá. Jemu to trvá vždycky déle.... Já nám udělala kávičku a sedla si k pc.

Tak třeba tahle hostina s varnými pekáčky ????


Vypadá to pěkně, což....????? Dneska jsem nějak přeotazníkovaná.

A nebo tenhle pěkný svetr s motýlky a pufíky.....



A do třetice ještě trochu té severské zimy a pro nás neobvyklého "světla".


Na své ruční práce nemám náladu, ani čas. Navíc mě bolí pravá paže, to z toho zvedání a uklízení, jsem totiž 150 procentní pravák....
Dcera si dneska brala dovolenou a obchází věci okolo našeho nového bytu... Hodné milé děvče....A potom taky balí na několikadenní pobyt na horách. Příští rok bych možná mohla jako hlídačka dětí vyjet i já.....Bože dej, hihihi.

                                                          Hezký den i víkend všem.
                                                             💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...