sobota 29. února 2020

...asi budou vánoce,

jinak to nevidím.
Skoro celou noc sněžilo....fotila jsem ve 4,00 ráno. Zase toho moc nenaspím, ty nervy....


Ráno drobně mrholí, na silnicích pěkný marast a na sídlišti mezi zmrazky "čarují" řidiči jak umí. Někteří líp, někteří hůř.
Proto moc na sníh nevyjíždím, vadí mi ta nejistota, nemít pod koly pevnou zem.


Včera jsem to řízení zvládla celkem dobře, dopoledne k mamince jsem byla první stopa auta mimo protahovací traktor, překonala jsem i sněhové náhrny od pluhu k jejich domu.
Odpoledne jsme předávali klíče od domku, to už byly cesty černé, ale sněhu pořád dost.
Předevčírem jsem koukala, že kvetou sněženky, tak jsem si chtěla vyfotit poslední záběry "naší" předzahrádky....Ale včera bylo všechno pod sněhem. Maminka říkala, že oknem sledovala přívaly sněhu, které vítr hnal pod skalami / tedy i přes domek /, netrvalo to prý dlouho, ale bylo to jako bílá opona. Okna obýváku na domku jsou zapadaná sněhem jako v hluboké zimě.
Dneska za maminkou nejedeme, já odpočívám, tělesně i duševně....hihihi.
😁
Je 29.2., přestupný rok, zítra už je březen !!!!!

Hezký zimní víkend všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...