čtvrtek 13. února 2020

...ach, ta moje hlava

zapomínající.....
Na Instagramu jsem jednou, nějakou oklikou přes něco jiného ????, narazila na obrázky https://online-pizza.cz v Olomouci. Pokaždé jsem říkala, že si nějakou objednáme, až u nich zase budeme.😀
 Na Silvestra jsem na to nemyslela, ani ten týden po Novém roce.
Až tentokrát, slavily jsme, velmi lehce, moje i dceřiny narozeniny. Máme je den po sobě....a přišli i spolutcháni. Tak jsme jen upekly dort s minimaršmelounky..... Dala jsem dceři kuchařku s cupcakes od https://www.leliscupcakes.com, takže tělo dortu i krém podle ní.... Krém je fantastický, mňam.
A slané pohoštění jsme objednaly právě ty pizzy....farmářskou, s lososem, s hermelínem a klasiku šunku sýr pro děti....Hlavně pro ně, i když jsme se jim tentokrát do chuti netrefily....Byly všechny moc dobré, těsto pěkné, tenoučké a přitom velmi chutné. Prostě je moc chválím !!!! A dovoz byl, relativně v 3/4 času, co mají uvedený....😀


Tulipány od pana Há, od Zbyňka jsme dostaly nádherné gerbery, já oranžovočervené, dcera žluté.


Střídavě dopoledne se Simonkou bušily kladívkem a vytvářely obrázky....


💗💙💚💛💜
😀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...