úterý 25. února 2020

...deštivo, větrno

a chladno od větru ze severu....Jinak, bez něj, je docela obstojně.
Tak bylo dneska. Ale taky chvilku svítilo sluníčko. Byli jsme na domku, už jen jednou něco převezu a přerovnám a dám mu, jako majitelka, sbohem.
Dcera je s rodinkou na zimním pobytu v roubence Petrušce v Deštném v Orlických horách. A jsou prý na správném místě, už třetí den je tam déšť.....jako všude......
Ondra chodí na sjezdovku lyžovat, ale jinde sníh není a jediný sněhulák v širokém okolí  je na fotce se Simonkou....



Zítra chci dát v garáži do krabic a bedniček všechny staré počítače, klávesnice, myšky, kabely a přívody, notebooky a tablety....hihihi.... a odvezu je do sběrného dvora. Jednak to tam prokoukne a .... Zase bod k dobru, před prodejem garáže. Jen monitory vždycky měním v obchodě při koupi nového.

Asi se vrhnu na život jako https://www.instagram.com/mamami_cz/?hl=cs  tyto milé sestry... Mám šanci začít "od začátku", nepřevážet nic nepotřebného....po 40. letech v tomto bytě....

 Dneska mám pocit, že tohle nikdy neskončí. Já, věčná optimistka a osoba věřící, že ....to lepší ještě bude....Prostě jsem dneska stará a unavená. Hlavu vzhůru, bude líp. Jo a to paličkování je zamluvené a bude mít v pátek novou majitelku. Díky za zájem všem.
Jdu si udělat sklenici pití / vodu z vodovodu / a dneska asi usnu dříve než obyčejně.

Hezký klidný večer všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...