čtvrtek 6. dubna 2023

...vše zužitkovat,

 ve prospěch našeho zdraví, naší peněženky i ekologie....

Na chvíli jsem opustila pletení a začala si prohlížet svá oblíbená videa. A hned jsem se zapíchla u Her86m2...

Využití všech okrajků, šlupek i od cibule, vše perfektně umyté !! na přípravu zeleninového vývaru do lednice....větší množství "zeleniny" i několik hodin uzavřené v krabici v lednici a potom zužitkovat.

I banánové šlupky ochutit a uložit....

Odkvétající růže/plátky okvětní na džem....

Brokolice dřík očistit, nakrájet a zalít nálevem jako přílohu, nikdy nevyhazovat !!! Viděla jsem i oloupané a rozkrojené pro děti na chroupání jako kedlubnu....

Aj. aj. aj......


💖💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...