čtvrtek 13. dubna 2023

...nezdá se to,

 podle chladného i sněhového počasí, ale je už po Velikonocích.

My s panem Há byli doma.....


Dcera s rodinkou na chatě.....


Pečení ve sporáku na dříví.....


Doba, kdy jsou ještě děti nadšené z vajíček a pomlázky..... A příprav na svátky.....


Včera, ve středu, jsem jela brzy ráno hlídat Simonku, ještě trochu kašle a měla zápis ve škole....Ondra o zápis příšel, protože pandemie....
A jdeme.....



Tak je zapsaná, teď dostane k 6tinám aktovku a bude to....Roky školy před ní....

Já pak šla pěšky do města na tramvaj, kolem pole, co je ve městě nedotknuto zástavbou, na druhé straně výhled na Dóm....

Čekám na přechodu, pohled vpravo, pohled vlevo.



Dneska jsme čekali na každoměsíční návštěvu sestry z pečovatelské služby, já pak uklízela a venku lilo jako z konve....

Takže čas na koukání na blogy a videa.

Jeden pohled na ruční sběr i zpracování čaje. Potom i čajový rituál.

Krásná Číňanka a nakonec ve videu i "mejdan" v přírodě.
A mimochodem, moc pěkné náušnice určitě její vlastní výroby....a návod, jak si stáhnout dlouhé vlasy a zajistit drdůlek jednou jídelní hůlkou. Ona má tedy zdobnou....


💙

A na skok na nové video z Koreje. Spousta jednoduchých a zdravých receptů, určitě si některý udělám.....


💚

A ještě, na konec, Velikonoce vietnamské rodiny v Německu a moje oblíbená Her86m2...
Vaření, pečení, hledání vajíček na zahradě, děti, rodina, pospolitost.


💛

A líné, podmračené odpoledne zakončit několika příspěvky z Austrálie. Ještě pár dní a skončí jim to. Vrátí "busík" v Perthu a poletí domů....


💜

Zítra mám v plánu dodělat úklid, vařit ještě nevím co a odpoledne máme sraz toxiholek v Olomouci u Uršuly. Já a ona, hihihi.
A dál nevím...

Klidný posvátkový čas všem.
💖💗💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...