čtvrtek 27. dubna 2023

...dva dny

 jako na houpačce. Myslím s počasím. Prudké slunce a teplo, temné mraky a rychlý déšť. Pak prudké ochlazení a v noci dokonce mrazíky. Takový je konec dubna.

Včera jsem ze zastávky tramvaje neviděla na náš dům, protože na stromech je už zase listí. A dopravní ruch se ztlumil, už nejsou slyšet ani tramvaje. Myslím tím v bytě, samozřejmě.

Člověk neví, co si má obléct ven, prvním příznakem této nerozhodnosti jsou silně kašlající děti v dopravních prostředcích, a nejen malí lidé...I ti dospělí. Můžeme potkat lidi v kraťasech, jarních šatech, ale i v teplé bundě a s čepicí....




Cestou od našich mladých, a pak kus ze zastávky autobusu, jsem se cestou domů potěšila alejí sakur.
Po nich přijdou na řadu lípy, to musím jít ale maličko jinudy.... Tak mě napadlo, že v Ústí tolik lip jako tady v Olomouci není, tam na severozápadě je spousta bříz, dubů a buků...Tady je břízek málo.....

Město je plné kvetoucích cibulovin, končí narcisky, všude jsou tulipány. Olomouc je pěkné město, co se týká květin a parků všeobecně. Minulý víkend byla jarní Flora Olomouc. Nebyla jsem tam, ještě se velkým davům vyhýbám... A samotné se mi taky moc nechtělo. Ale jaké to bylo vím, dostala jsem spoustu pěkných fotek od Uršuly, měla tu na pár dní svou plzeňskou mladší sestru....

Tak něco málo postřehů z víkendu od nich.....


A taky někdo vystavující od nás/z Děčína, ze střední školy, kterou studoval syn další kolegyně toxiholky....







A nakonec děvčata ve vláčku.....


Já půjdu na podzimní Floru, mám ráda podzimní kytky. Tedy i ty jarní, ale připadá mi, že jejich kvetení trvá velmi krátkou dobu.

A šup zase k mým fotkám....a včerejšímu dni.
Vedle sakur "stařešin" s pokroucenými kmeny i ty mladé stromky.





A veliký černý mrak, který byl nad městěm alespoň hodinu a pomalu se posouval, tak ten si svou vodu odnesl někam směrem na Přerov. A snad tam pršelo, vody je třeba.


Dneska úklid, prádlo, vaření. Čtení, možná pletení u MS ve snookeru.....Bohužel, můj favorit č.1 už dohrál, tak musím fandit mé dvojce.
Změna počasí s sebou nese i bolest kloubů, tak to musím rozhýbat, prací i zábavou, hihihi.

Pan Há vstává, jdu vařit kávičku a povídat si s ním přesně o těch věcech, o kterých jsem tady psala....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...