středa 19. dubna 2023

...dva dny

 nového týdne za námi.

V pondělí jsem vyzvedávala Simonku ve školce, jely jsme busem ke Klášternímu hradisku. Pak pěšky přes Moravu, vody je pěkně od kraje ke kraji břehů.

pod mostem


nad mostem


už se to zelená, až se olistí stromy, KH vidět z mostu nebude


A včera, v úterý, byl v Redutě divadla jarní souborový koncert Campanella.
Bylo to moc pěkné, to jsou okamžiky příliš nezapomenutelné než by mi vadilo mít trochu rozmazané fotky...Z mobilu, v sále přeplněném rodiči a přáteli...

Paní učitelky Daniela Vrajová a Lena Pulchertová/klavír
obdivuju za práci s dětmi takto malými....
💖💗


naše Simonka vykukuje za pultíkem


Malí Broučci pro mne byli jedineční, ale na city mi zabrknkali zpívající muži/ a chlapci dospělého sboru. Jejich provedení námořní balady Wellerman bylo od nástupu až po odchod z jeviště dechberoucí. 
Tedy ten můj dech...

na YT tato nahrávka


Dneska zase jiný den, jiný plán, jiná práce....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...