čtvrtek 6. dubna 2023

...pořád se něco děje,

 jen já už někdy nemám sílu to psát....

Dny jsou chladné a mrazivé, o nocích ani nemluvím, dneska navíc úplněk. Na fotkách to vypadá pěkně, ale je zima a nejhorší je ten ledový vítr. Při poslední cestě ven za Simonkou mi pěkně nafoukalo do ucha...




V předpovědi počasí mluvili cosi i o sněhu, no, myslím, že už by mělo být JARO....

Minule mi Simonka říkala, že babi Hela už má velikonoční výzdobu, tak jsem musela taky něco vytáhnout ze svých "zásob".

...patchworková vejce z kurzu před lety.....


....háčkovaná vejce od maminky kolegyně Jarky, od prváku jsme spolu seděly v lavici a celý život pracovaly poblíž sebe....ta dám na věneček venku na vstupní dveře.....


...a tady taková všehochuť nasbíraná za roky.....


Mám uklizeno, převlečeno, vypráno....Jako celý rok, že. Jídelníček v hlavě, nákupy obstarané přes Rohlik.cz. V lednici a na balkoně v krabici. Brambory přivezl hodný zeť. Takže nic jiného nepotřebujeme.
Děti jsou dneska a zítra u spolutchánů a zítra pojedou všichni na chatu. Babi Hela má narozeniny a chatu miluje....Všechno nej....nej..... Snad je nezasype sníh.

Ťuká mi tu pořád mobil i tablet, dneska jsem rozesílala elektronické přání k Velikonocům, tak odpovědi na něj. Letos poprvé jsem neposílala papírová přání, protože to hlavní přání bylo vždycky pro babičku Toničku, mou maminku....a ta už s námi není...Jsi v mé mysli denně......


💖

Takže jinak trochu pletu, háčkuju, čtu si  a taky někdy pospávám. Ale snažím se i chodit chvíli ven, potřebuji už teplo, abych mohla chodit s panem Há. To je s ním na dlouhé lokty, tak abychom spíš nezmrzli a nenastydli. Když si na chvíli potřebuje sednout a odpočinout....


Jinak projíždím své oblíbené blogy a videa na YT, je toho spousta. Jsem ale nějak ušlá, ten přechod ze zimy do jara mě unavuje víc než kdy jindy. A taky posun času....A asi i věk....hihihi.

Klidný den všem.
A hezké Velikonoční svátky....
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...