pátek 23. září 2022

...včerejšek, čtvrtek,

 byla pro mne maličko cestovním dnem.

Vyjela jsem autobusem X z docela vzdálené zastávky od našeho domu, do města. Potom jsem přešla na tramvaj a přes centrum Olomouce jsem se dostala na Žižkovo náměstí....Nejezdí k nám totiž tramvaj, oprava a rekonstrukce křižovatky u soudu, takže naše cestování je tak trochu dobrodrůžo. Pro mne, novou olomoučanku. Ještě, že oproti středě nepršelo. Asi bylo včera a dneska babí léto ??? Chladno, větrno, ale slunečno se spoustou mraků. Zase jsem odbočila. A pak od tramvaje pěkný kus pěšky ke školce. Byla jsem tam relativně brzo, děti po obědě "vydávají ve 12,15 hod. Tak jsem si na chvíli sedla v Geoparku zezadu budovy Přírodovědecké fakulty UP. A 20 minut poseděla. Na sluníčku mi to tedy nevadilo.

Když byl Ondra pětiletý, tak přesně věděl, jak se který kámen jmenuje. Máma mu to přečetla z cedulek na kameni....A on si to pamatoval. Zajímalo ho to, je vidět, že každé dítě je jiné.....







Pak jsem obešla pár domů, vyzvedla Simonku, absolvovaly jsme spolu cestu tram a busem k nám domů. Pak tři hodinky povídání, koukání na Buckova dobrodružství/ poslední díl Doby ledové. A nějakého toho jídla, že. No a potom zase na bus a tramvaj a cesta pěšky k Domu dětí a mládeže. Tam začala vnučka chodit na Street Dance pro nejmladší....
...čekání na mámu před domem....byly jsme tak domluvené....odvedla Ondru na angličtinu a byla v knihovně....




A když šla vnučka tančit, prošly jsme  se s dcerou do centra na můj bus X domů. Cestou Bezručovými sady okolo vodopádu, který byl v akci....





A pak už jen moje cesta domů....

A se Simonkou jsme objevily v keřích nedaleko školky i chmel, co je z něj to pivo....Babičko a uděláme pivo ???? Hihihihi.


Tak, to byl můj cestovní čtvrtek. Snad to přestupování bude jen do konce měsíce září.

Dnešní den byl tak trochu odpočinkový, vařila jsem český oběd, brambory a kapustovo-masové karbanátky. Mňam.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...