neděle 11. září 2022

...měnící se obloha

 jako v dubnu, mraky, slunce, teplo, chlad, vítr.....

Dneska jsem vařila oběd podle Maangchi, kořeněná zelenina/cuketa a rýže s masem. Ona hovězí, já vepřové....Trochu jako Babica. Místo zelené cibulky pórek, místo marinovaných krevetek lžička krevetové pasty, místo hovězího=kvalitního na minutku jsem vzala veliký vepřový řízek z Globusu, který mi včera dovezla dcera. Ale chuťově to bylo vynikající. Na fotce ta rýže pod není moc vidět, hihihi. Ale je tam.


Jako saláty kimči, nakládaná okurka jako kimči, salát z mořské řasy, ten mi taky koupila dcera včera....
Bylo to moc dobré.


💖

Během dopoledne jsem zkoukla včerejší Povídání s Vlněnými sestrami. Dopletla jsem u toho druhou ponožku a teď čeká na jehlicích na sešití posledních 20ti oček. 
Muvily o novém KALu na podzim, vybraly svetry podle Teti , od které jsem si zrovna objednala předpis na jiný svetr a čekám na ten její šátek. Asi se zapojím, uvidím....
Můj bordýlek u počítače při sledování VS a pletení.....




Musím si to rozmyslet, mám rozplatené dva svetry, ale i ten, co vybraly se mi líbí....
💜

Tak jo, zase končím a půjdu dokončit ponožky...

Klidný večer/s tenisem i bez, všem.
💖💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...