středa 7. září 2022

...zamilovala jsem se,

 ale ještě si musím počkat....

Na Instagramu u tetisknitgarden je krásný šátek  #javelinshawl, ale nikde jsem nenašla návod. A nakonec jsem vypátrala, že ho plete několik dobrovolnic a návod bude  až v říjnu na Ravelry. No a abych tam nebyla zbytečně, koupila jsem si od ní návod na svetr Javelin pullover. Takže zatím můžu studovat vzor i očka...Jsou stejného základu jako na šálu....

Pod jménem na Ravelry se skrývá mladá ukrajinská žena, Teti Lutsak, která momentálně žije v Nizozemsku. Její videa na YT nejsou pro každého, protože často mluví o své zemi a já jí chápu...je mi jí moc líto. Jako každého, komu se v cizině stýská po otčině. Sama nevím, jak bych něco takového zvládala sama.

A momentálně přemýšlím nad tím, že ho= svetr začnu plést, nějak mě chytá slina... Ale ještě musím do konce týdne opravit zeťovi zip na bundě. Hrůza pro mé oči, bunda je tmavá a musím u toho koukání odpočívat, hihihi.Ale to budu taky muset na pletení odsunout nějakou načatou věc, asi šátek podle Krampolínky, toho mám jen kousek....


                                                                💖💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...