úterý 27. září 2022

...dneska jenom velmi

 krátce.

Od rána prší, já pořád něco dělám a nikde to není vidět. "Složitý" oběd. Kulajda z hub od dcery, brambory s máslem a patyzon obalený v kořeněné mouce/na kuřecí křidélka, zbytek. K tomu okurkový salát. Takové vaření je dost pracné, něco tady, něco tam a hodina a půl je pryč. Patyzon byl od dcery, je to taková nijaká zelenina, ale bylo to dobře ochucené tou suchou směsí, pálivé a udrželo to vlhkost zeleniny uvnitř a ta byla jemná a šťavnatá.

Ochucovadlo bylo z Tamdy z Ústí, originální balení, ale šlo by to udělat i doma. Smíchat hladkou mouku/4 lžíce se solí, pepřem, červenou paprikou a špetkou čili. Nic jiného tam není. A dochutit podle sebe, v sypkém obalit maso nebo zeleninu a smažit.


Kulajda byla z klouzků, nejdříve jsem je osmahla na špetce oleje a bylo to moc dobré....
Ještě jsem dopoledne psala s mými/našemi toxiholkami v Ústí. Eva/o rok starší než já, se stala prababičkou "víly" Amálky, tak bylo o čem psát celé dopoledne, jak která zrovna přišla k mobilu....
💕💖💓

A po obědě jsem na chvíli usnula, pak šla douklízet dnešní dopolední nákup z Rohlíku, semínka, koření,sůl, cukr, mouka atd. Čekalo to na mne, abych zase přerovnala police a šuplíky. A zjistila, co dochází....kmín, bobkový list, paprika a olej. Už je napsáno na poznámkovém papírku u pc.
A na pc i za jinými radostmi virtuálního světa.
Na YT bylo nové video dívky z Tchajwanu, dneska ne vaření, ale barvení a batika. 
Moc pěkné.


💙

Pro dnešek dost slov i obrázků.

Klidný večer všem.
A zdraví, zase to roste....
💖💗💙💚💛💜






 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...