úterý 13. září 2022

...dnešních 10 stupňů

 po ránu a dost deprimující mlha potvrzují, že moje slova o nastalém podzimu jsou pravdivá. I když rosničkáři v TV slibují na příští týden babí léto. To už budeme ale všichni zachumlaní.....


Ptáci na stromě naproti našemu balkonu krákají a vysedávají na suché větvi, doplňují tak podzimní náladu.

Mám jí i jinak, tu podzimní náladu, protože čtení na sociálních sítích mi moc radosti nedělá.

Za prvé stoupá počet prokázaných onemocnění kovidem, myslím, že jen málo lidí jde, při prvních příznacích, k lékaři. A to by měl být v lékárnách nový lék.... Takže uváděná čísla jsou podhodnocená....
Druhý článek mě přesvědčil o tom, co si myslím už dlouho. Znaje lidi a své okolí. V článku se píše o cenách benzínu, jak sice klesá nákupní cena, za dohledu státu, ale marže koncových benzinek pro lidi dovolují dělat z majitelů milionáře a my všichni jim to dopřáváme. Kdykoliv nabereme pohonné hmoty....Já vím, jezdit se musí, ale řeči o přímém vlivu ukrajinské války/a komodit s tím spojených,elektřina, plyn, jsou jen výmluvou pro lidské hamounství. Částečně, samozřejmě, že ta válka je něco strašného, co moc odsuzuji..... Jsem ale na světě dost dlouho na to, abych mohla vidět realisticky své okolí......
Odbočím, tak trochu mi to připomíná včera rozjetý "proces" s panem Babišem/pani Nagyovou. Všechno má svůj účel. V tomhle případě vidím blížící se volby a uváděné preference stran v TV.... Ale taky znám spoustu lidí, kteří obcházeli zákony a sprostě se obohatili na "lidech" a pak se potichu "ztratili" v davu a pošklebují se nám za zády.... V klidu a "za vodou". Jen prostě nebyli tak vidět jako pan Babiš....A na tématu spojeném s jeho osobou se přiživují ostatní politici, novináři s nálepkou "investigativní=u nás spíše bulvární". A tváří se, my nic, my muzikanti....Ne, nejsem zarytou voličkou pana Babiše......
To jen uvádím jako příklad lidské povahy a jednání.....
Není to tak dávno, co jednu bývalou ministryni armády....tahali po soudech, mluvilo se o vině a trestu... a hle. Vina byla po letech odmítnuta a paní bývalá ministryně dostává od státu ??? několikamilionové odškodnění. Stálo to za to, trochu toho "vydržet a nedat se, že ?
Ale zpátky k benzínu.

A abych netepala jen do svých českých a moravských řad. My lidi si děláme to zlo doopravdy sami. Tenhle cílený článek o ekologii mě dostal. Ano, prázdná petka v lese, jedna k druhé, zbytky po pikniku v lese i na mýtinkách, u vody i v parcích. Rozházené odpadky po ulicích a cestách, kde nám to "odpadne" doslova od ruky...Přestože mnozí mají za svou brankou a plotem uklizeno, "u sebe" a holedbají se tříděním odpadu. Jak ale dojde na okolní krajinu, je jim to občas i jedno....
Ano, mělo by nás zajímat i to "před" naším prahem. Jak si dneska usteleme, tak budou spát naši potomkové....potomci.....

Tak jo.
Už toho tepání dneska nechám.
Zase k sobě.....
Přestávám číst.....

Včera ráno jsem uložila jeden rozpletený svetr do košíku, rozpárala začátek druhého. U toho jsem nevěděla, kde přesně jsem skončila s přidáváním ? zkrácenými řadami ? A trochu jsem si tím uvolnila cestu ke KALu s VS. Zato jsem vyndala svoje životní dílo a udělala několik dalších řad...Svou poslední prokrastinaci, hihihi.


Pletařky ví, co jsem na sebe vzala, hihihi. A nemůžu to jen tak odložit, velmi drahý a krásný materiál. Asi bych to měla napsat obráceně, krásný a drahý.....
💜
Den u nás doma bude mít překvapení, včera pozdě v noci jsem cosi vyndala z mrazáku/maso a jsem napnutá, co budu vařit, hihihi.
Odpoledne jedu vyzvednout Simonku ve školce a odvezu jí na zpívání. Potom chvíle setkání s dcerou a pak domů za panem Há. S dcerou se musíme domluvit na zítřek, Ondrášek začal chodit na fotbal/tréninky, tak se musíme domluvit, jak to bude s hlídáním, vyzvedáváním atd. Doladíme v běhu/života našeho.

Mlha se zatím nerozpustila, i když určitě během dopoledne zmizí....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...