čtvrtek 14. července 2022

...mladí jsou doma,

 ve zdraví a pohodě, doufám....

Já jsem před chvílí narychlo dělala nákup na www.rohlik.cz, objevila jsem pěkné recepty na polévky miso, tak abych měla originální ingredience...přivezou mi nákup odpoledne. A pan Há se holt bude muset obětovat a jíst to se mnou.....

... a tady je moje inspirace :


Mám ještě někde i jiné návody a recepty, zase u nich.
Občas se totiž musím nutit do vaření "klasiky" a tak je pro mne něco jiného vzpruhou, hihihi. Jak já s oblibou říkám, že já už mám "odvařeno" a změna je proto život.
💖

Projížděla jsem svá oblíbená videa a dneska jsem smutnila nad mou oblíbenou "stavařskou" rodinkou v USA. Postihl je příval deště a větru, skoro tornádo a nejvíc utrpěla některá jejich zvířátka... Ale pesimismus z jejich pohledu na "ten bordel" okolo sebe je jasně čitelný z jejich chování. U nich, kteří jsou optimističtí a velmi pracovití, je to nezvyklé....
I ten děs dětí, který zachytili....i jejich.....



Honem jsem se musela obrátit na další čtení blogu www.svetuvstric.cz. Cesta pokračuje Střední Amerikou a i na Instagramu dávají další videa a fotky. Některé jiné naž na blogu.... Jsem s nimi ráda a líbí se mi vedle nich objevovat svět a putovat. Když už já ne naživo.....

💖

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...