úterý 12. července 2022

...jsem nebo

  nejsem aktivní ????

Nevím.

Minulý pátek jsem udělala trošku meruňkového džemu panu Há/bez cukru. Je toho málo oproti těm skleničkám, které jsem na domku zavařovala a vařila džemy. Ostružiny, rybíz červený a žlutý, švestky...Tady jen polehoučku, co skleničky dají. Tedy, už mám jen jednu prázdnou. Všechno jsem v Ústí vyhodila nebo rozdala, nepředpokládala jsem tuto činnost v Olomouci.


💖

O víkendu jsem maličko pletla, dodělala jsem rukávky a teď dokola nekonečné tělo.....


💗

A po kouskách pletu dál.....

Dneska dopoledne jsem jela s panem Há na kontrolu k lékaři. Zvládli jsme to tramvají/jela i když asi bude jezdit jen pár dní, než dodělají levou část křižovatky u soudu a přejdou na pravou ????
Pan doktor i sestřička jsou velice milí a vstřícní....
💙

Před chvílí jsem dodělala dva saláty z čínského zelí tak trochu podle.... tthe...Jen ona v minutě 12,25 z ředkve. Tak trochu a la kimči. Z větší poloviny zelí já a z té menší salát s feferonkou a kořením....


💚

...moje....


A ještě jsem dala vařit vodu na kombuchu, navážila cukr a s čajem připravila ke sporáku....
Teď už se to louhuje a chladí. Přeliju do sklenice, přidám houbu z lednice s trochou minulé kombuchy, přikryju a nechám zrát, 3 dny ? Uvidím, ochutnávám....


💛

A abych na něco nezapomněla, Dva tátové jsou s dcerami v Americe a na YT už je třetí vlog.
....první....


💘

A pak jsem byla zvědavá a přeposlala jsem kolegyni několik odkazů na Bornholm/ostrov, kde momentálně žije její syn.
Oni za ním snad v srpnu pojedou taky, dá-li zdraví....
💜

Tak asi aktivní jsem. Chválím sama sebe, hihihihi.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...