sobota 16. července 2022

...pátek jako svátek,

 byl ten včerejšek. Jednak jsem si tento týden pletla dny, protože návrat z dovolené mladých uprostřed týdne mi připadal jako sobota....A za druhé tu včera byli, tudíž jsem si vsugerovala neděli.

Takže to, že je dneska sobota, je pro mne občerstvující....

Dopoledne byli s dětmi na https://nadhledna.cz Háječek u Zábřehu, fotky někde mám, ale nehledám je...

No a na oběd přijeli k nám. Tomu věnuji jiné povídání.

Přinesli mi kytku vratiče, prý jiný v okolí nebyl. To v Tisé jsem nosila náruče/každé jednou, mě i mojí mamince, z luk nad vsí. A kytka ve váze vydržela stašně dlouho. Taky jsem jich pár usušila a přidávala do věnců na Dušičky na hřbitov....

Takže moje letošní, skromná od dětí....


Dneska jen domácí práce a domácí velké prádlo. Musím využít slunce a teplo....

Klidný den všem...a zdraví.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...