pátek 11. února 2022

...včera odpoledne

 si dcera odvezla dceru domů. Abychom si od neděle odpočinuli, hihihi. A přiveze jí v pondělí ráno.

Ze středy na čtvrtek u nás spala i dcera, nechala chlapce samotné doma spolu bojovat. Vše tam bylo OK. My si večer udělali asijskou polévku, vždycky nejlepší je její příprava, tři ženy v kuchyni, hihihi. Nudle, rýžové koláčky, zelenina, párky na chobotničky a pár koleček do polévky. Nápad to byl okamžitý, takže jsme braly to, co dům dal. Jako koření bujon s houbami šitaké a korejské koření. Bylo to dobré. Simonka jen nudle a zelenina a chobotničky, polévka jí pálííííííí.


Moc se mi líbí u vaření asijských jídel a jejich konzumace vařiče na stole a polévky z jednoho hrnce. Postupně odjídají a přidávají nové ingredience....Takové hodně rodinné. Určitě ne každý den, spíš pro setkání celé rodiny, nebo pro dvojici.

Celé video pěkné, hrnec na vařiči od 9,06 minuty....Video jsem vybrala náhodně mezi mými oblíbenými.
Ta úprava stolu.....já vím, spousta nádobí. 💚


U nás jen malá wok pánev na prkýnku, to držadlo ruší, hmmmm.


Simonka chtěla i chobotnice z párků, tak byly..... a Simonka používá hůlky je 1****


Včerejší den byl klidný, bunkr v obýváku.....



....... psaní přáníček pro všechny v rodině, vaření oběda...Pak i chvíle klidu. A čekání na mámu.....

Venku bylo slunce, ale pěkně studeně foukalo. Tak ještě něco večerní oblohy.



Tentokrát pohled co nejvíc na západ, no jihozápad.

A čím dál na východ, tím více mraků. Připadá mi divné, že skoro všude sněží a tady to vypadá na předjaří. Až na ten studený vítr.

Uklidila jsem byt, zalila kytky, vyhodila /fňuk, kytky k narozeninám....Za chvíli budu volat mamince do Tisé. Mám to o jeden den posunuté, volám od den a se Simonkou jsem jeden den vynechala, nějak celý den nebyl čas.

Tak a jdu ....💜
Dneska trochu čtení, snad bych mohla doplést ty ponožky...Prostě čas pro mne.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜💖



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...