pátek 25. února 2022

...já !!!!!! .....

 ...nemám chuť ani sílu psát cokoliv....

To, co se momentálně v Evropě děje, je hrůza. Je pravdou, že to není nepodobné roku 1968 u nás. Ale to byla reakce světa ještě opatrnější, vždyť jsme pod Rusko a spol. "patřili".......A zase na druhou stranu, opatrnost není nikdy dost.....

Dneska ráno chladno, ale slunečno. Několik dní foukalo, dneska méně.



Na moje fotky z balkonu doba nic moc, hnědá, hnědá, hnědá.

Celý týden jsem uklízela, koupila jsem si pomocníka, vysává i myje, tak jsem každý den něco zkoušela. Mimo můj normální týdenní rozvrh. Byla jsem i v Zásilkovně dceři pro balíček, oni jsou do zítra v Deštném v Orlických horách. Mají se na sněhu moc dobře... A včera odpoledne jsem pobyla u své bývalé kolegyně a přistěhovalky do Olomouce o rok později než my, u Uršuly. Poseděly jsme , popily víno, mluvily o všem možném. Náš  šéf/60/ se zdravotně zhroutil a není naděje... Takže vzpomínání na něj a naše společné pracovně popracovní zážitky. Za ty roky. Ach jo......
Taky mám vypráno, převlečeno, jen to potřebuji vyžehlit. Uvidím, dneska ? zítra ?
Hučí mi tu myčka, pekla jsem koláč se strouhanými jablky.
Peču ho už léta, ale letos poprvé.
Na Rohlik.cz měli tašku jablek/5 kg za 95, no nekup to, když jablka jsou pomalu dražší než citrusy a banány....

Jablkovec
300 g nastrouhaných jablek
300 g polohrubá mouka
prášek do pečiva
špetka soli
300 g cukr / já sladidlo stévie, vrchovatou lžíci, ale i tak se mi zdá 300 g cukru MOC......
2 vejce
150 g rozpuštěné máslo/hera apod.
1 KL kakao/já nedala
rozinky/já nedala...Simonka nemá v buchtě ráda


Už jsme ho zakrojili, pan Há měl, jako na potvoru, nižší glykémii, tak si dopřál. K dobrému kafíčku a i já si dala, abych si připomenula chuť.
Asi upeču ještě jednu porci, mladí se tu zítra cestou domů zastaví na oběd, tak abych jim mohla dát domů na svačinu/snídani. A těsto dám do formiček na medvídky....

Jdu.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...