pondělí 7. února 2022

...foukalo, slunce chvílemi svítilo,

 den proměnlivý, spousta mračných front. Ale pro nás to nejdůležitějším bylo to, že naší dceři bylo včera 40.......Bože, jak je to možné, někdy mám pocit, že čas je jako písek propadávající mezi prsty. Kde TO všechno je, spousta společných chvil a teď jí vidím/její dětství v jejích dětech.... Byli tu s námi celý den, bylo to hektické i chvílemi ospalé, krásné, krásné....

Dva dorty, spousta bublinek, něco na zobání....prostě rodina. Děkuji za ní....




Můj první cheesecake.....



A ještě několik mraků na včerejším nebi......Jen tedy na nebi/obloze......




Máme tady vnučku na hlídání, ve školce nákaza....Ona včera/v neděli po testu PCR negativní, ale znáte to. Takže budeme spolu válčit. Včera jsem jí naučila na počítači skládat puzzle, tak už mě od rána přesvědčuje, že chce skládat.....hihihi.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜❤






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...