čtvrtek 17. února 2022

...zase jen zpráva, hihihi,

 že žijeme.....

Tento týden zase hlídáme vnučku, je to moc fajn, užíváme si to. A když pak někdy padne únava, dokáže si hrát a tvořit i sama. Jen v mé pasivní přítomnosti. Zlatá holčička.....

V úterý měl po obědě pan Há kontrolu u diabetologa, tak nás tam odvezla dcera, chvíli si pohlídala svou dceru a zase nás odvezla domů. Narušili jsme jí tím pracovní den, ale snad to dohnala.....

No a dneska jsem doplatila na svou lenost udělat něco teď a hned. Ale nejdříve dnešní mraky. Brzy ráno ještě svítilo slunce, ale pak se přihnaly mraky mračouny. A déšť a prudké poryvy větru.....




No a tím větrem popadaly moje truhlíky na parapetu balkonu. Hm. Měla jsem v plánu  zimní "výzdobu" uklidit, až bude tepleji, tak jsem to dělala v tom větru a dešti, který padal v šikmém úhlu i na kus balkonu....Suché listy a větvičky byly nepolapitelné, kroužily po podlaze, nešlo to smést, tak jsem všechno brala a sbírala rukama....hm. No, skoro jsem to uklidila, jen to pak musím ještě jednou smést a vytřít/hlína, voda.....Až nebude foukat.

Simonka si maluje, pohádky jsou taky zapnuté, pan Há si pospal a vstává.....

Hezký den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜❤
👵👴👧


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...