sobota 19. února 2022

...co se kde dělo

 v noci....radši nechci vědět.....

Budila jsem se často, ale tady asi byl relativně klid. Myslím větry. 

Dneska ráno na obloze slunce, mraky na jihozápadě a fouká ostřejší vítr.




A já si připravila dopletení ponožky a nově koupenou knihu.
Pokračování Pekárny s vůní skořice...


Dnešní pohled na mé květiny.....


A po ránu ještě něco vaření. Martha Stewart ve svém oblíbeném seriálu/jedním z mnoha, se čtyřmi recepty učí Američanky restovat, hihihi. Ona sama vypadá moc dobře, už má taky osmý křížek na svých bedrech....Já sama tedy maso tolik nenaklepávám, ale je to asi pro rychlost restování. Kuře, ryba/nějak jsem nepostřehla kuchání ryby???, vepřový řízek a játra. Krátké, jednoduché a přínosné pro ty, kteří začínají s vařením.



Tak já jdu zalít svou květenu, připravit si zeleninu na oběd a pak uvidím, co mi/nám den přinese.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...