neděle 15. července 2018

...tak dorazily

obrázky s borůvkovými knedlíky. Už třetí rok jsme je s malým Ondrou připravovali....Děláme kynuté těsto a pokaždé se povedou. Letos byly na 1*****. Jinak je to týmová práce, dcera těsto, já balím a spolu po částech vaříme...A jíme.....



A ještě něco k objevu nového místa s ostružinami... Je víc na slunci, než to moje obvyklé. Už začínají zrát, ty největší na špičce větvičky. Včera ráno jsem byla v louce u nás, natrhala jsem mísu ostružin a maličko menší misku malin. Aby bylo na ovesnou kaši a do jogurtu dětem.



Tak, splněno.....
Dcera s návštěvou a dětmi byly na skok u prababičky Toničky, tak to poslala. Využíváme wifinu mé sestry pro "delší" styk na Skype.

Jdu koukat na finále MS ve fotbalu, před chvílí to začalo......
Už je to 1:1.......

Hezký večer všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...