úterý 17. července 2018

.../88/

Musím si zase užít psaní na stolním pc, na tabletu mi psaní dělá problémy a fotky z něj taky jsou nic moc.
Včera odpoledne tu bylo docela pěkně, ale bylo vidět, že ve "vnitrozemí" prší.
Tady je ale sucho, jako v Středomoří....málem jsem napsala Středozemí.....


 Nahoře na domku bylo pěkně. děti byly ráno v malých skalách a odpoledne se koupaly, večer pekly buřty. A pak se nedivte, že roční Simi měla divoké sny a prdíky....
Fotky dávám jen s mými dětmi, cizí si nedovolím....

Tisá
vše o skalách i obci


Kousek odtud, v malých skalách, natáčeli filmaři první Narnii. To, jak se mala dívenka dostane přes skříň do zmrzlé krajiny a potká satyra....Ale to už je taky před časem. Předloni /?????/ tu natáčeli, za velkými skalami, kousek na vánoční pohádku...a my zrovna trhaly borůvky. Pro Ondru to byl zážitek, velcí koně, kamery a auta i tam, kde nikdy nejsou....


Já dneska byla ve městě, galanterie, drogerie a šup domů.
Pan Há si obchází recept a pak pečivo. Snad.
Jdu vařit.
A číst si v poklidu.....

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...