neděle 15. července 2018

.../86/

Včera se mi psaní a vkládání moc nedařilo.....Snad už bude líp.....

Cestou ze ZOO z  Děčína jsme se zastavili doma v bytě, ale na oběd jsme zašli na pizzu do PAMPAM, jedli jsme venku, mají tu domeček s pohádkami pro děti, tedy videa.... Nakonec jsme měli pizzu i k večeři, protože jsme se v tom horku přecenily....


Dneska je neděle, tak budu lenošit. I když se mi připomíná moje prokrastinace, mám tu ještě rozpletený svetr...Tyhle dodělávky, ty mi dávají zabrat.
Šití mám na domku, jehlice i háčky taky, takže mě nic nedovolí začít něco nového....
Musím připravit zip / rozešitá sukně pro dceru /, druky / ušité šatičky pro vnučku, vlastně dvoje, na jedny cvaky na rameno, na jedny knoflíček dozadu za krček /, jen šaty z úpletu od Myyny  už jsou dokončené. Taky pro dceru, snad je vyfotíme na ní.....
Příští týden.

Jdu vařit.

Hezký den všem.
Děkuji za návštěvy u mne....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...