sobota 14. července 2018

.../85/ 1.-14.7.2018

To nám to zase letí.....

Sváteční dny v ZOO Děčín....






 

































Potom kluci na Komáří vížku lanovkou, my holky autem.....


















Další dny na vsi...procházky, maliny, kytice lučních květin  pro prababičku Toničku...I u nás kvetou.....Ondra a jeho putování s hlemýžděm na víčku misky....












 Hry, když prší, vaření, pečení.... Trhání rybízů, vaření džemů....Trhání borůvek.....Jen fotky z vaření borůvkových knedlíků chybí, snad dcera pošle.....



Lívance k sobotnímu obědu a cesta mě i pana Há do města. Dceři na několik dní přijela kamarádka s chlapečky. A dům by praskal ve švech a , proč to nepřiznat, pana Há by už ze 4 detí kleplo....tak si odpočineme /...../ a pojedeme zpět....hihihihi.




Dneska toho bylo dost....Je dusno, ve městě byl poklid, až mě to překvapilo při příjezdu a nákupu jídla "na přežití".....

                                                Hezký víkend všem. Ještě se ozvu.....


2 komentáře:

  1. Takže krásna rodinná pohodička! A tie 4 deti by som teda ani ja nevydržala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš vnouček sám vydá za dva....hihihi...hezký den pa Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...