pondělí 16. července 2018

.../87/

Pondělní ráno nic moc, ale je teplo.
Celá obloha taková není, to jen tady nad námi.
Jakpak se vede dětem na domku, určitě dobře. Minulý týden jsme si udělaly velký okruh, vsí až na konec /Antonínov/, potom na maliny směrem k rybníku Cihlák a nakonec loukami na nejvyšší vrchol proti skalám.
Tak jako tu kdysi byly vlastně dvě vsi /...../, jedna pod skalami a druhá naproti s panským domem, taky se říkalo, že silnice, procházející středem obce, odděluje České Švýcarsko od Krušných hor. Je pravdou, že každá část obce má jiná specifika.
Moc jsem se divila, co u nás všechno na louce kvete, natrhala jsem velikou kytku mamince do vázy. Ondra se zase bavil celou cestu s hlemýžděm na víčku od misky. Bylo to moc pěkné, ta vycházka.
Takže doufám, že oni taky "procházkují".


Ale nejen prací okolo domku živ je člověk. My oba víc čteme, než koukáme na TV. I když teď to trochu narušilo MS ve fotbalu...Pan Há čte na Kindlu, já na tabletu. Takže jsme dost tichá domácnost.
Momentálně čtu Harlana Cobena. A chystám se na film Nikomu to neříkej, který je natočený podle jeho románu. Ale to až na domku. Asi.

Tahle knížka se mi moc líbila, mám ráda složité děje, a on je řeší moc pěkně, čtivě.


Jdu si projít oblíbené blogy, a pak uvidím.

Hezký den všem.
A děkuju za návštěvy u mne......


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...