pátek 21. června 2024

... v roce 2012

 jsem psala své příspěvky každý den. Bylo to podle nějakého "vzoru", teď už si nevzpomenu, jak jsem k tomu přišla. Blog jsem v té době psala rok a pořád se něco dělo....Práce, koníčky, manželství, studium dcery, výlety, domek....

Asi bych měla zase začít, ale už se toho tolik neděje. Ne, děje, ale hodně toho mám zprostředkováno díky dceři a její rodince. Když píšu, dost se uvolním a přijdu na jiné myšlenky.

Včera večer jsem zahlédla, na poslední chvíli, první letní balon před naším balkonem. Byl modrý  a chvílemi jsem viděla i zažehnutý plamen, který ohříval ??? vzduch v balonu. Nebo co to dělal.



💖💗💙

Noc byla chladnější, dnešní ráno je takové ospalé a letní. Ale po osmé hodině je venku už 20 stupňů. Obilí žloutne, maky odkvetly. Nojono, červen.




Větrám a otevřenými dveřmi sem doléhají zvuky tramvají a dopravy všeobecně. Je ranní špička.
Dcera mi včera poslala odkaz na výluku tramvají pro příští půlrok.
A navíc budou zcela rekonstruovat náš podchod pod Brněnskou ulicí. Tady podrobnější informace....

No, to bude zajímavé. Náš podchod nefunkční, tudíž pro cestu do města budu muset chodit dolů na zastávku Fakultní nemocnice a podchodem na zastávku autobusu X....cca 600 m a 10 minut podle trasovače map....

Uvidíme.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak dneska

 budu psát v úplně jiném ovzduší než bylo včera.  Včera bylo od rána parno, na teploměru ve stínu v ložnici jsem po poledni zaznamenala 34 s...