čtvrtek 20. června 2024

...v noci

bouřky a ráno pod mrakem. Potom chvíli slunce a teď tak střídavě.

Musela jsem jet na poštu vyzvednout doporučený dopis, byť jsem v době paní pošťáčkové byla doma, tak nezvonila....

Domů jsem to vzala přes město, chvíli mezi anonymitou davu. Seniorů především, že.

Dneska si udělám k pozdnímu obědu oranžového pstruha, ale zítra konečně to lečo, O kterém mluvím asi 3 dny. Dokonce i dcera už ho dávno/ tj.  v neděli večer ??? , dělala. Tak to bylo v pondělí, koukám na datum na fotce.



Pánev má stejnou, sporák já plyn, ale taky černou desku...Lečo bude vypadat stejně, jen jiné nádobí....Hihihi. A žádný malý měkký kulatý chlebíček. 

Ještě týden a je konec školního roku, prázdniny a dovolené před námi. Tolik těšení/nebo taky ne.... a uteče to stejně rychle a bude podzim....a Vánoce.



Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska vzpomínky,

 ale z úplně jiného soudku. Včera jsem si přečetla kdesi na netu, že Martina Formanová v New Yorku předala prestižní cenu BBLA významné kraj...