pondělí 10. června 2024

......dneska tedy asi

 tropy nebudou....Chvála Bohu....



I ta barva listů už není tak jarně křupavá, i když jí deště opláchly od prachu. Už je to "zralá"zeleň.  Pod některými stromy leží ulámané větve, pěkně o víkendu při bouřce foukalo.


Trochu pletu, čtu si nebo jsem na internetu. Nic mi ale dlouho nevydrží... Na TV skoro nekoukám, vyjímkou byly informace o volbách, o finále tenisu z Paříže a předpovědi počasí. Mám to jako kulisu k pletení.

Už jsem oddělila rukávky a pletu tělo. Až dojde klubko na konec, upletu zase oba rukávky a teprve pak dokončím tělo, aby mi vystačila příze.


V textu si vyznačuji, kde jsem a hlavně počty ok, přidávání, rozdělení atd., je tam 6 velikostí. Na svůj jsem používala černé pero, na dceřin=menší zase barvu červenou.

Při procházce v Bezručových sadech jsem uviděla krásný keř a hned jsem si musela najít, o co jde....Asi jsem ho nezastihla v květu, jako letos.



💖

Klidné pondělí všem.
💖💗❤💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak dneska

 budu psát v úplně jiném ovzduší než bylo včera.  Včera bylo od rána parno, na teploměru ve stínu v ložnici jsem po poledni zaznamenala 34 s...