pondělí 20. ledna 2020

...zase jednou

moje myšlenky a ne jen čínská videa, hihihi.
Venku nic moc, letos tedy není absolutně žádná zima....sníh a mráz.....

Na kopcích sice je poprašek, ale nic moc.


Zvláštní fotka, možná.....ta pod textem.
Ale kdo ví,a zná náš byt, tak se možná podivuje....
Včera tu byl synovec s rodinkou a tchýňkou Růženkou s přítelem. A druhým autem s vozíkem s plachtou...
To všechno souvisí s mým pozdně loňským rozhodnutím, odstěhovat se za dcerou do Olomouce. Plán na tento rok.....
Takže prvním krokem byl pokojíček naší dcery. Nábytek jsem po odchodu dcery do Olomouce rozložila po celém bytě, tady kousek, támhle kousek. A, konečně, jsem se rozhodla to v bytě "vyčistit". Nabídla jsem nábytek  synovci pro prasynovečka Péťu /3/. Takže jsem to musela vyklidit a připravit. Používala jsem ho hlavně jako syslírnu na nové látky na šití, jako knihovnu a taky na kvantum skla a pod. věcí. Takže jsem byt očistila od přemíry skleněných svícnů, skleniček, hezkých lahví od vína a podobných "píčovin", co se nastřádají za x let života. A konečně jsem pochopila Kondo / a japonský všeobecně / smysl pro jednoduchost.
Dneska....
V pátek, pod balonky....foto z listopadu....ta jedna část sestavy nábytku....

A tak mám v bytě dvě hromady knih, jednu už přebranou a jedna, tato, na přebrání čeká. Nechala jsem několik hromad knih dole v domě ve vestibulu na přebrání....a pak zbytek dala do sběru...A další a další....Bohužel, to je ten "zápor" knihomila....Kvanta knih, která už nikoho moc nelákají....Antikvariáty si vybírají a co s nimi jinak ? Bohužel. Proto už několik let čtu jen e-knihy. Mám jich přes 300 a dobře se mi budou stěhovat....


Jedna pálka a míčky, kupka LP desek...To čeká na dceru, aby rozhodla, co s tím.

Takže tímhle vysvětluji i svou nepřítomnost tady, když zrovna něco nepřerovnávám, nebo nevařím, nebo nejsem venku.....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...někdo se narodí,

 jiný odejde. Minulý týden jsem se ze sociálních sítí dozvěděla, že zemřel jedn z mých oblíbených zpěváků mého mládí, Eric Carmen. V době mé...