úterý 21. ledna 2020

... -6

a hustá mlha.....
Tak začal dnešní den.


Já dneska přeberu tu hromadu knih, čeká mě jedna skřínka s takovým "potřebným" pelmelem a krabice filmů. Část, jednu krabici, už jsem přebrala a dala v sobotu Marušce. Ať to doma přebere i ona a podívá se, co by jí zajímalo...A taky si odvezla tašku knih a hromádku brožovaných zamilovaných románků, co jsem si velmi zřídka kupovala....A když mi bylo ouvej, tak jsem si u nich zlepšovala náladu, hihihi. A vracela se k nim dokola.....
Jinak nic nového...Doplétám druhý rukáv Simončina svetru, jde mi to pomalu, mysl mám rozlítanou a udělala jsem na něm "vzor", hihihi, po dvou řadách  1 hladce 1 obrace a vyměnit...Nevím, říkalo se tomu hrášek ? Né, to bylo střídání každou řadu....No prostě "vzor" u kterého musím aspoň minimálně myslet, co dělám.
Vyfotím, až upletu.
Četla jsem si blogy, moje oblíbené nějak ubývají.....Taky jsem koukala na videa. Jedno zajímavé. Od pěstování bavlny po její zpracování. Jako podložku do postele, spousta práce....


Tak....A jedna fotka hromady krabic s hračkami a kostkami....Ani by mne nenapadlo, kolik toho tady je. Dcera to musí přebrat, jsou tam ještě i miminčí věci. Lega a ostatní věci na tvoření jsou ve skřínkách.....Bože, to je věcí......


Jojo, jdu něco málo dělat.....

Hezký den všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...