pátek 24. ledna 2020

...tak a je to

rozjeto.....

Je pátek, venku mrzne, slabá mlha. Sedím a procházím svoje DVD a CD a usmívám se nad tím, jak čas letí....
A jak se mění vkus i oblíbenci. Já byla vždycky "mimo", líbilo se mi, podvědomě, vždycky něco jiného než všem v okolí. Taková jsem pořád, hihihi.


Elvis Costello, u nás příliš nehraný, ale přeci jen známý....


Hlavně jednou písničkou....v jednom profláknutém filmu.....





Tak a konec vzpomínání, hihihi. Půjdu přebírat další knihy.

Hezký konec pracovního týdne všem....
💗💙💚💛💜

Miluju okamžik s chlapem na oslu a ženou, vlečící dřevo na zádech......2,37 minuta....



A sbor 2000 Kanaďanů......krása, hihihihi....




Hezký víkend....💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...