úterý 28. ledna 2020

...nemožné

se plní, aspoň pro nás staré....je to prostě "zázrak", hihihi.
Včera přišel odpoledne balíček a hned jsme panu Há naaplikovali senzor na měření cukru v krvi a spustili čtečku.....
Senzor je na cca +- 10 měření denně, vydrží 14 dní. Uvidíme.💜


Sice se bránil fotodokumentaci, ale já ho přesvědčila, že je to novinka v našem životě a chybělo by mi to v deníčku na blogu....

Koukám, že na čtečce jsou pěkné otisky, moje, samozřejmě, hihihi.

Venku je mokro a relativně teplo, na leden. Byla jsem si s erecepty v lékárně pro léky, malý nákup a honem do tepla a sucha.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...