čtvrtek 30. ledna 2020

...dnešní den

věnuji svým domácím zálibám a čtení na internetu.....Pak vaření a odpoledne zase nějaký hluboký "úklid".
Zase jednou mé oblíbené blogy.
Nádherné prošívání dek je vždycky k pokoukání u Jany Malaníkové...Jamaly...Kéž bych měla takovou trpělivost a nadání, jako má ona. Vždycky mě u ní popadne chuť něco šít. Ale zatím nebudu nic nového rozdělávat....
Dopletla jsem svetřík pro Simonku, je delší, ale dcera chce pro děti delší. Nemá ráda, když
mají u hry holé zadky....
Musím jen vyřešit zapínání...ale to už budu řešit odpoledne s panem Há, nacvakáme patentky, červené, podložené látkou.
Už musím, protože v neděli jedeme na týden do Olomouce. jsou tam jarní prázdniny. A musíme řešit spoustu věcí.💜


A konečně jsem taky doháčkovala podkafíčka z jednoho klubka šňůry na makramé....Jen to musím maličko naškrobit a vyrovnat a našít cedulku handmade, hihihi. Práce s takovým materiálem pro mne moc není, bolí mě zápěstí, hihihihi.💜
Ona ta debordelízace má klady, nutí mě dodělat mé prokrastinace. A že jich ještě je.💚


No a při všem to uklízení, vyklízení, rovnání a přerovnávání našich věcí....jsem si před chvílí našla návod na čapku u Bandorky. Ne, že bych jí tak nutně potřebovala, ale alespoň vypletu něco ze syslírny a trochu se u toho zklidním....A zase ubude klubko.💚
Bandorka  má taky pěknou otevřenou skupinu na Facebooku.

Pana Há vysílám do lékárny, neměli jeden můj lék a měl být včera odpoledne. Jenže to jsme tu měli nečekaně našeho realitního agenta, tak mi pro ně zajde dneska. A malý nákup, aby nešel moc nalehko zpátky.💛
Musela jsem počkat, sledoval Federera na Australia Open....Vyhrál. Federer.

Venku pod mrakem, nula, hnědo a pochmurno....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Taky mám raději delší svetříky.
    Jedete do Olomouce, od nás je tam kousek.
    U nás taky běžel tenis a k tomu lyžování a biatlon.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu