čtvrtek 26. října 2017

....dneska maličko

tepleji a mlha je pryč. Ale mraky nikoliv.....

Květináčové kytky zařazeny na parapety, ještě v garáži zbývá 6 hvězdníků. Jsou ve stadiu odpočinku, tak je postupně přineseme domů a dáme je zatím do špajzu v mezipatře.
Na stolku přibyl džbánek s větvičkami , ostružinami a posledním kvetoucím pryskyřníkem z celé louky. Na jídelním stole astřičky, asi poslední kvetoucí z naší podzimní zahrady a do skleněné vázy zase jeden "náletový" pokřivený stromek, asi tis.


Všude venku se pracuje, já dorazila z města těsně před obědem a jsem úplně hotová. Byla jsem v bance, potom koupit nějaké maličkosti O. a nakoupit jablka, cukety a květák.                                         
V novém čísle Vlasty jsou pěkné květákové recepty, tak bych chtěla ten jeden udělat zítra k obědu. Asi ty květákové steaky.


Květákové placičky dělám často, tak  nová je jen ta salsa.

Venku je docela teplo, 13 stupňů, ale honí se mraky, pan Há chce jít něco dělat do garáže / zase jednou....před zimou /, já budu něco malého dělat doma. Zítra uvidíme.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...