neděle 8. října 2017

...cesta

mladých byla asi dobrá / kojení, přebalování /, nářky...kdy už tam budeme.... se nepočítají. Zavolala jsem to i prababičce, aby mohla v klidu spát.
Já jsem byla celý večer jako praštěná, i noc byla divočejší, co se vstávání týká. Zase jiná postel, i když moje....Když jsou tu mladí, jsou všichni v naší ložnici a my spíme v pokoji...Ale je to dobré rozhodnutí, v malém bytě ani jiná možnost není.
Dneska je po nočním dešti, na chvilku sice vykouklo sluníčko, ale než jsem vybalila foťák, bylo skoro pryč a momentálně po něm není ani památka...


Ale barvičky podzimu jsou z okna pěkné. Na jedné fotce je vidět lešení, začali nám opravovat v domě lodžie, ale moc jim to neodsýpá, pořád totiž prší....

Včera jsem chvíli háčkovala několik podkafíček ze zbytků bavlny, ale už pomalu končím, nová klubíčka nechci načínat. A taky to opakování pořád dokola...nejsem typ na deku ze čtverců, hihihi.


Měli jsme s panem Há to naše výročí....tak mám několik kytek. Od dcery, pana Há ....Jsou teprve teď v bytě vidět, kvůli dětem byly  "odstrčené" na druhou kolej...


Pokoušela jsem se umotat z listů pár růžiček, moc to nešlo, jsou letos nějak malé listy...Loni byly tedy podstatně větší. Tak jsem je nastrkala k zeleným větvičkám.No, nic moc, ty špejle...


Jinak nic, na jednu stranu je to dobře, na druhou se mi stýská...

Hezký podzimní den všem.

2 komentáře:

  1. Na jednej strane sa doma s vnúčatami nezastavíš, musíš kde-čo prispôsobovať, ale keď odídu, mooooc chýbajú. To je tak asi u každej z nás :-)
    Blahoželám k výročiu! Žeby okrúhle?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu