úterý 16. ledna 2024

...zase trocha

 poprašku, i když v dálce, Beskydy ??? za Přerovem, je vidět na kopcích sytá bílá... U nás poprašek a mínus teplota.

Při mém brouzdání po internetu jsem na YT objevila https://www.alliobchod.cz a mají i pěkná videjka...hihi. Polopatický obrazový návod, jak plést ponožky s bumerangovou patou.

Doteď jsem pletla ponožky s jednoduchou německou patou, bez klínku i s klínkem. S klínkem mám moc pěkný návod od Petra-Machova-Kourilova.

A včera jsem tedy vyzkoušela tuto bumerangovou patu....


....moje....



Ještě tomu chybí trocha té úhlednosti, ale snad to zvládnu, hihihi. Líbí se mi to pletení i drobné rady na videu.

Dneska jsem vyluxovala a uklidila pokoj, včera pokojík a ložnici, vytřela jsem. Každý den kousek a tak pořád dokola. Za chvíli mě čeká vaření, dneska losos, brambory a listový čerstvý špenát po asijsku.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...