sobota 20. ledna 2024

...tak nakonec

 byl můj návrat z toxisleziny u Uršuly normální....Ona je o 9 let starší, tak se scházíme u ní. Navíc je po operaci druhé kyčle a neměla bych srdce jí nutit jezdit busem nebo tram k nám. Mimochodem, u nás ještě nebyla, tak to spojím s "kulatým" čtyřletým bydlením v Olomouci, hihihi. V květnu. A ona v květnu má o rok méně než my....Bez alkoholu/nebo jen špetkou a doprovodím jí. Ona toho nachodí spousty, s hůlkami, s fr.holemi a vůbec je dost akční.

Z nového hrnku od ní první kávička u pc.


Moje předčasné dárečky, ještě mám tři týdny mladého života ????



Dneska slunce , mráz a sníh. Proti slunci neumím fotit, nojono.




Trochu pracuji, převlékám postele a peru, uklidila jsem dvě skříňky s krabičkami apod. Vařím.
Pan Há pospává s novinami na klíně, ani si nepustil tenis z Austrálie...

Klidnou sobotu všem.
💖💗❤💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...