čtvrtek 18. ledna 2024

...dneska jsem tedy

 psát nechtěla, ale....Zítra mám nabitý program, v sobotu se z toho budu léčit, hihihi, a pak už bude zase konec týdne.

Všude sníh, vítr, led, jen v Olomouci prší a je lehce nad nulou. Hnědo, hnědo.




Trochu pletu a chystám se na jarní háčkování. Zatím zkouším háčky a přízi, jestli se na to hodí. A vzhledem k tomu, že originál je z vlny, tak bavlna s trochou uměliny by na letní šaty měla být OK.


Bumerangová pata se mi líbí hlavně oblečená na noze, moc, ještě kousek a budu dělat špičku.


???

Zase jsem si po delší době prohlédla své oblíbené blogy. S tímto názorem se, bohužel, musím shodnout, mám podobné pocity. I když v rodině je vše OK, ale ta celospolečenská nálada mě děsí....Tak koukněte...
K tomu se skoro hodí i Retro vaření...

Děkuji, děvčata, za nápady na vaření i jiná zamyšlení.
💙💚💛💜

Klidný večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Miluško ty šatičky budou moc hezké ! Měj se dobře a pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...