čtvrtek 21. září 2017

.... začíná

se nám tady pomalu kazit počasí... Zítra pojedeme domů. Pracující po týdnu lopoty odjíždí na víkend, my s panem Há se vracíme do města, často....
Byla jsem tento týden hodně venku, každý den u maminky. Užila jsem si hub nejen co do sbírání, ale i vaření. A nejen hub, ale i švestek. To jsem pekla panu Ha jednou makový základ, jednou ořechový... pěkně dietně. Odnesu pak i mamince, tak si užila i houbovou smetanovou omačku i bramboračku.


V domku je teplo, topime pomalu celý den, starý stoletý domek strašně rychle vychladne.
Jdu přiložit.
Ručním pracem moc nedám, pletení jsem odvezla a nechala doma, stroj a zbytek látek už mám zabalené a připravené na cestu domů. Takže si ve chvílích volna čtu, ale ruce mě svrbí...hihihi.
Dneska veze švagr  sestru na kontrolu k lékaři, sveze se s nimi i mamka na očkování proti chřipce. Pak ještě musí s psíkem na očkování proti vzteklině, je to hromadně u Obecního úřadu. Má toho chlapec (je o rok a půl mladší než já ) dost, dům, zahradu a ty dvě....hihihi.... Je hodný.
Půjdu k nim procházkou v podvečer, aby už to měli za sebou a bylo o čem mluvit.

Hezký den všem.


2 komentáře:

  1. Já ty houby miluju, jak sbírání, tak pochutnání si na nich. :-)
    Švestkový koláček vypadá skvěle, škoda, že manžel švestky nejí, jinak bych ho taky upekla. Takhle bych ho doma musela jíst sama... což o to, já bych to zvládla :-), ale za chvilku bych praskla! :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže huby rastúúúúú! Aj keď je zima.
    Koláčik vyzerá parádne!
    To svrbenie rúk dobre poznám :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu