středa 13. září 2017

...už

mu to nejde jako dříve. myslím pana Há a luxování. Do všeho bouchne, klepne, všechno ale stěhuje z místa na místo jako zamlada....a luxuje i polštářky....Co nadělám, hlavně, že mu ta práce nevadí. Teď skončil....děkuju, staroušku můj.....
Ráno jsem vstala a obloha nevěstila nic dobrého.

Přesto jsem udělala, co jsem si včera slíbila. Umyla jsem okna, tři. Víc jich v bytě nemáme. A před chvilkou už poprvé sprchlo, ale pohled ven je pěkný, bez prachu, pylu a muších prdků. A venku je jasně vidět, že začal podzim. Poletující listy, zatím sice jen tu a tam na stromě žlutý, ale, co není, může být coby dup.
Při nějakou dobou jsem byla v DM drogérii a koupila si hadříky na mytí. Zase jinou značku, protože ty, co mám, a že jich tedy součtem v obou domácnostech mám !, už se začínají rozpadat. Takže začne velké vyhazování a chtěla jsem zkusit něco jiného. Tak jsem jeden dneska na mytí okna. A hle, ani jsem nemusela používat stěrku nebo kůži, okna jsou krásná a plasťáková bílá ožila, lehce, bez prostředku, jen vodou. S použitím malé sily. Hadérek má dvě strany, hrubší a jemnější. A šlo to moc pěkně.
Tak se poděluji o zkušenost, přestože vím, že skoro v každé domácnosti už je i na mytí oken nějaký "automat", hihihi. Já tedy hadrem a vodou. Ekologicky.





Vzala jsem zelený, protože "komu se nelení, tomu se zelení" a náš Ondrášek má zelenou rád....

Málem jsem připálila guláš...Ach jo, to jsem tedy kuchařka.

Jdu tedy vařit.
Taky jsem potřebovala ušít pár stehů, tak jsem vyndala Veritasku a začala se s ní seznamovat. Jak jednoduché je šít na dnešních strojích. Kde je odstřih, nepřeberné množství stehů, i když tady mám taky i vyšívací. Zapošívání, jehla dolů a pak vždy atd. atd. Ale baví mě to, asi něco spíchnu....Už jsem ušila zkušební hadříky.

Hezký den všem.
Třeba i znovuobjevovací.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...