neděle 10. září 2017

...začal mi

podzim.....
Včera už se mi nelíbilo večerní zatápění...ne, kecám. Zatáhlo se, mě čekají tento týden lékaři a nějaké balíčky, které dcera poslala do města místo na vesnici. Dneska ráno pěkně lilo, zabalila jsem polovinu věcí, polovinu kytek, nějaké jídlo a hurá do města. Polovinu ne proto, že jsem líná odstěhovat vše, ale proto, že by nám prasklo auto....Naštěstí mnoho lidí bylo mimo a někteří právě odjížděli...naši mladí sousedé...tak jsme měli i dobře zaparkováno...Vyložit, odvézt auto do garáže. Pan Há pro chleba a nějaké drobnosti, já vybalovala, zalívala kytky a vařila oběd.
Po o. malá dvacetiminutovka, pan Há, já si četla oblíbené blogy.
Jsem zase ráda chvíli doma. Na domek pojedeme , podle počasí, zase příští víkend.Když nic jiného, mám tam STROJ....hihihi.

 To jsem byla na houbách, letos je spousta mechu, trávy a les je částečně uklizený ??? nějaká brigáda ????
V břízkách kousek od sjezdovky.



Strom má svou vlastní studánku.....Je to jako když si drží vodu v dlaních.



Prostě nahoře už JE podzim. I když včera byly chvílemi záchvěvy léta, teplo, než přišly další mraky.
Ta světlá budova je Penzion U koupaliště, co jsem o něm jednou psala. A ještě kousek pak my....




Tady jedna z cesty do školky..... Moji...naši.....V Olomouci.



Musela jsem domů vzít větvičky ve váze, bylo by mi líto, že to zvadne beze mne. I když něco už čerstvé není...Ne, že by nahoře nic nezbylo ve vázách...



Jsme doma, tak jdu za panem Há, popovídat, sešít svetřík pro Simonku, tedy, přišít knoflíčky. Zítra musím zabalit balíček a vezmu ho na poštu, až půjdu pro ten první pro mne.

Hezký večer všem.
A klidný start do dalšího týdne.
Děkuji za návštěvu všem.....

2 komentáře:

  1. Neboj sa, vraj má byť jeseň mimoriadne teplá, tak si chapupy ešte užiješ :-)
    Kytička je prekrásna!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...