úterý 26. září 2017

...celý den

na vsi. Na houbách. U maminky a pak zase do města.
Na houbách v louce, našla jsem. Dneska jsem měla smaženici, pan Há nechce, houby ve velké koncentraci mu bouří břicho...Zítra udělám omáčku a ještě bude i na vepřové na houbách.
Už se to červená a žloutne, víc a víc.


A ne že nic jiného nedělám...Dodělala jsem tu čepičku a včera ušila polodupačky. Kdyby byly náhodou malé, ušmiknu capáky, našiju náplety...
Ještě bych měla něco vnoučkovi....


Byl to docela náročný den, pan há sbíral ořech, je jich opravdu maličko a polovička vykotlaná od ptáků. Bude doopravdy jen na misku na stůl. Na práci venku to nebylo, je mokro a docela foukalo.

Jdu za panem Há na TV. Chci se podívat na Artu na film o Květě Fialové, mé oblíbené TornádoLů....
Jak řekla dcera, smutné dny, včera Tříska, dneska Fialová. Má pravdu, každý den někdo odchází....Někdo po těžké nemoci, někdo v plné síle, někdo nešťastnou náhodou, někdo úmyslně...Takový je náš život, tam.... jednou směřujeme všichni.
Asi si dám sklenku vína a poděkuju, že jsem tady....

Klidný večer všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...