středa 15. března 2023

...předběhly se měsíce,

 tento týden je opravdu bláznivé počasí, aprílové. Přestože je teprve březen....

V pondělí jsem vyzvedla Simonku, přejely jsme jiným autobusem než obvykle, a uživaly jsme si skoro jarního vzduchu.

Obešly jsme cestou k domu dvě dětská hřiště a já udělala dokumentární fotky Klášterního Hradiska.




Je to takové "hnědé" období.



Včera jsem vedla Simonku ze školky na zpěv. Bylo to hrozné, celou dobu pršelo, pěkně jsem namokla i přes deštník. Takže žádné fotky, hihihi.
Dopoledne mi rohlik.cz přivezl nákup a před domem do něj autem šťouchl pán ve věku pana Há=dost vysoký na řízení....Ale měla jsem toho hodně/zeleniny hromadu atd, takže jsem to odvezla do bytu a jak to dopadlo nevím.
💖💗💙

Dneska vyzvedávám Simonku po obědě, jedeme k nám. Později se tu sejde celá rodinka a budeme se nechávat stříhat od dceřiny kamarádky.
Za chvíli mi přijde balíček, tak střežím mobil.....

Jinak čas vyplňuji vším, co manželství a domácnost nese + trochu pletu, hodně si čtu. Dočítám si novější díly detektivek od J.D.Robb, už roky je čtu a pořád se mi líbí....

A pro háčkaře ještě inspirace ...pěkný návod na jarní vestičku....


💚💛💜

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...